F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Cara - Cara Untuk Mengelak Dari Orang Giler
  

Hello earthlingss ! WHAT'S UP ! xD
 
Haaa , kali ni eyna nak buad entry cara-2 nak mengelak dari orang gila . 
Oke , oke . Good for you to know this . HAHAHA! 
Broken english . Makk aii ?  



Cara - Cara Mengelak Dari Orang Gila 

1) Jika ada orang gila sedang perhatikan dengan penuh tekun dan berahi , buat-2 baca bahan bacaan . Tak kisah laa surat khabar ke , iklan jual peti sejuk ker , janji org giler tu tak tau yang anda sedang membaca , jadi dier tidak akan kacau anda . 

2) Panjangkan langkah anda sebanyak 0.5 meter semasa berjalan tetapi jangan berlari . Dgn melakukan ini , jarak anda dgn org giler itu mungkin dapat dijauhkan . 

3) Buat-2 tengok kat langit dengan mimik muka yang pelek . Seolah-2 UFO sedang melambai kearah anda . Dgn cara ini , mungkin orang giler  akn menganggap anda gila . 

4) Nyanyikan lagu sekumtum mawar merah untuk meredakan perasaan nervous anda itu . Kaitannya , memang lagu itu memang tiada kaitan , HUHU! 

5) Strecthing dengan cara yang betol dgn mengikut cara-2 yang diajar oleh cikgu PJ anda semasa zaman sekolah dulu . Dengan ini , anda kan lebih besedia untuk berlari , ini untuk case org giler kejar anda . 

6) Bagitau kawan anda yang berdekatan bahawa ada orang giler disitu . Dengan ini cara langsung dapat mengurangkan perasaan nervous yg dirasai oleh kwn anda itu dan risiko untuk dikejar oleh org giler itu akan dikongsi bersama kwn anda juga . 

7) Jika anda berada berdekatan dgn kedai-2 , jemputlah masuk ke dlam kedai dulu Agak-2 bile orang giler tu dah takda , barulah anda keluar dgn jayanya , HikHik! :)  


Sekiann . Terimasss dude ! 

Sudah baca , apa tunggu lagi . Komen anda sangat diperlukan  :P 


 


0 comment[s] | back to top