F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Update Blog Dj Awal Pagi Untuk Mencuri Hati Pembaca
 

Heyy stranger! WASSUP! :) 

 
Fuyooooohhhhhh . Kemain panjang kau punya title Eynna . Pendek kemain . hek eleh . Ok ler tu . Bukannya selalu . Wkwkwkwk . Ye tak ? Serius ah . Tak pernah pulak Lyssa buat title panjang macam ni .. Sejak blog ni dibina , Disember 2010 . HAHA . Tak pernah . Tak pernah . 


Wuuu . Back to the topic !  " Update Blog Di Awal Pagi Adalah Waktu Yang Sesuai Untuk Mencuri Hati Pembaca Untuk Masuk Ke Blog Kita . Adakah anda setuju dengan penyataan tersebut . Yes . #sayaLIKELIKEsayaSUKASUKA . Ok . Sekarang jam tangan Eynna tepat menunjukkan pukul 1 jarum panjang dan 2 untuk jarum fendekk . Maknanya , sekarang sudah pukul 1.15 pagi .  


Fuhh . Eynna yakin dan jamin 65.77% rakyat Malaysia mahupun luar negare tak tidur lagi time ni . (nampak sangat tipu . Masa bila pulak aku kaji semua benda ni ? haha) . Tapi . Biasa lah .. Esok sabtu ! Cuti sekolah . Tak mustahil ramai yang tak tidur lagi . Kan ?


So , apa yang Lyssa nak katakan di sini . Gunakan masa ini .Gunakan peluang sebegini untuk menarik pembaca datang ke blog korang . Update blog time macam ni . Fesbuk kan hadoo ! Twitter kan hadoo ! Apa guna benda alah ni semua ? Time ni lah nak ping entry sana sini .   

Seperti yang BEN ASHAARI kata kan , time ni ramai yang tengah ber-chatting itu ini . Jadi ,ini lah masa kita untuk mengaco diorang tarik tarik rambut diorang masuk ke blog kita ni haaa . haha. Paling tidakk , bertambah jugak Pageviews kita untuk hari ini ? Kan ? hekhek . 


Taktik mau ada ! Rancang strategi . Anda pasti akan berjaya ! =] Peace ^_^v 



0 comment[s] | back to top